U heeft niets in uw winkelwagen.
Klachten en Suggesties
Suggesties en verbeteringen
Wij zijn constant bezig onze dienstverlening te verbeteren. Wij luisteren daarbij graag naar onze klanten! Heb je een idee of suggestie of misschien wel een fout ontdekt? Mail ons! Wij staan open voor jouw idee! Laat het ons weten via idee@theedirect.nl. of benader ons via whatsapp 079-2004017
Klachtafhandeling
TheeDirect.nl besteedt de uiterste zorg bij de samenstelling en verpakking van haar producten. Desondanks kan het voorkomen dat je niet (geheel) tevreden bent over je ontvangen product. Neem in dat geval altijd contact met ons op, we kijken dan samen naar de beste oplossing.
Stuur uw klacht per e-mail
Omschrijf jou klacht zo specifiek mogelijk. Wij kunnen er dan voor zorgen dat jouw klacht snel en zorgvuldig behandeld wordt. Vergeet niet jouw telefoonnummer te noemen. Zodat wij contact met jou kunnen opnemen. Je kan jouw klacht sturen naar klachtafhandeling@theedirect.nl
Stuur jouw klacht per post
Stuur je jouw klacht liever per post? Bijvoorbeeld omdat je informatie wilt meesturen? Stuur jouw klacht dan naar:
TheeDirect.nl
Prins Willem Alexanderplein 10
2731 EJ Benthuizen
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.